luni, 22 martie 2010 | By: flying-without-wings

Sunt de groaza , stiu :))


"Alexandra , mai scrie si tu ceva pe blogul ala!" .."Alexandra , de ce nu ai mai scris pe blog?" "Alexandra, cand mai scrii?" .."Aleeex, de ce nu mai scrii?" Ei bine...nu am avut timp..sau poate nu am simtit nevoia. Am fost mult prea preocupata de sentimentele mele ca sa mai pot scrie. Pur si simplu nu am avut inspiratie [dar asta nu inseamna ca acum am :D] Sincer, nici nu stiu ce sa scriu , dar scriu... Daca tot sunt aici , am de gand sa continui lista mea de multumiri...si persoane importante din viata mea.
~Cosmin~
...De ce nu a fost pana acum pe lista asta? Nu pentru ca e mai putin important sau din alte motive , ci, din simplul motiv ca am simtit ca nu e de ajuns, ca nu am ce sa scriu , ca nu ma pot exprima. A fost prima persoana pe care am cunoscut'o in noua mea scoala ...si prima persoana care a fost "acolo" cand am avut nevoie. Mi-a devenit intre timp cel mai bun prieten [dupa Alyna,bineinteles]....am inceput sa tin la el mai mult decat as fi crezut ca pot tine la cineva intr-un timp atat de scurt. M-a invatat ca timpul nu-ti este prieten si ca trebuie sa fii copil atat cat mai poti . Am inceput sa nu-mi mai doresc sa treaca timpul . Acum vreau sa ramana langa mine .Incerc din rasputeri sa-l fac sa se opreasca din drum sa ramana asa ..pentru mine...dar nu ma pot juca cu timpul. Cu el nimeni nu se poate intelege. Urasc timpul ! Ma simt ciudat... Prin simplul fapt ca face haz de necaz [al meu:)) ] , ma face sa ma simt de cele mai multe ori mai bine. Si uit. Scominel , multumesc ca ma suporti , multumesc esti "fratiorul meu mai mare" , multumesc ca m'ai lasat sa te cunosc si sa-ti fiu prietena . [Stiu ca n'o sa'ti placa poza...sau o sa gasesti orice alt motiv pentru care postu asta va fi ciudat..:)) -ramai cu parerea ta , simteam nevoia sa fac asta :) ] Te iubesc buey :*

0 parerea ta:

Trimiteți un comentariu