miercuri, 31 martie 2010 | By: flying-without-wings

Mai colegă de bancă [:X]


Hey, buna din nou! Dupa o lunga absenta (motivata,pot zice) am revenit din nou. Astept vacanta! o astept cum probabil o asteptati cu totii . Presupun ca asta nu'i un subiect destul de important de dezbatut " asteptati , sau nu vacanta" :)) asa ca...


Hai sa continui cu lista "Why I love you?!" Urmatoarea pe lista e DELIA (mai nou-fata care mi'a furat fratele:)) si'l foloseste impotriva mea !!) asa... revenind...ea e colega mea de banca proprie si personala cu care nu fac schimb decat cand lipseste si cu care "impartim foaia pe la istorie..biologie ..geografie..etc [:-"] .Defapt pe unde se poate . O iubesc pentru ca:
* mi'e antipatica ;
* are pantofi najpa ;
* e o uratanie- cea mai mare de pe fata pamanatului [si DA ,fata! esti urata!! la naiba! :))]
* are pile la Caesar si iese cu el la suc si pe noi nu ne invita .
* mananca mult si nu se ingrasa [penibil ,dar asta e:))]
* e perfectionista. al' naibii de perfectionista si m'a pus sa modific proiectu la fizica de 'jde mii de ori. [asta nu ti'o iert:))]
* are rabdarea unui om nebun , reusind practic sa nu o ia razna cant tipa fratemiu la microfon...scrie frumos si picteaza 5 cm patrati in jumate de ora [:))]
* ***Pentru ca ai aparut in "Viata libera"/"Adevarul" cu tot cu C.N.P , adresa, nr. de telefon si poze de pe hi5 :))
* are nevoie de vaselina [uneori] si ii plac cerculetele...romburile si patratele [=))] te iubesc Deli [;;)] (sa stii ca nu esti ultima* [:*:*:*])


Post Scriptum,
pune'ti un sac de rafie in cap [:))]

2 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

hmm.. sa comentam "am revenit din nou" ..iar si inc-o data,nu? :))..[acum urmeaza corectiunile :">].."cant" :> :))..si cam atat..:))..

cat despre post in sine..un singur cuvant..Delia :>..:))..

Florin spunea...

de ce am impresia că înveţi la LVA?, sau unde înveţi...oricum, ce să zic? nice to meet you, me, my self and I are an passionate blogger, hope to see ya soon with a new article...cheers to that

Trimiteți un comentariu