miercuri, 10 martie 2010 | By: flying-without-wings

teoria chibritului .



Ore pana la 14:00. Maine, o zi noua si plina de surprize. Chestii care nu-ti folosesc la nimic. Aglomeratie. Informatii noi, vreme de rahat. Cam asta e descrierea zilei de astazi. Ies ca omu' din scoala taraindu-mi geanta cu o sila care ar fi cantarit o tona , fara siguranta ca as fi capabila sau mi-ar fi necesar sa fac urmatorul pas ma indrept spre statie. Figuri cunoscute si persoane care se uita ciudat. Am avut intentia sa-mi acopar ochii pentru ca soarele ma orbea. Aveam indesate in urechi castile cu muzica aproape la maxim...asa ca daca cineva m-ar fi strigat as fi fost ca in transa. Ma uit in gol...intr-un gol din care asteptam din clipa in clipa sa vina autobuzul. Si vine...agale si el..aproape transparent, dar vine. Ma mut mai departe sa nu fiu nevoita sa fiu calcata in picioare de alte babe...Ma inghesui si dau nas in nas cu unu' care parea sa fi petrecut toata noaptea si apoi sa fi plecat la servici ca tot omu'...ma rog nu aveam nici o treaba cu el . Zic "pardon" - semn ca mi-ar fi fost de mare ajutor daca s-ar fi deplasat putin ca sa nu stau intinsa pe usile din mijloc ale autobuzului. Si ma gandesc : "de ce se inghesuie toata lumea spre margine...?!" Si vad lumina! 5 fetisoare elegante de parca se duceau la nunta radeau si se simteau bine in mijlocul autobuzului. Radeau fetele si aveau un chef de viata de-mi venea sa le pocnesc. Scoteau pe gura o gramada de tampenii ..imi imaginam ce fac ele in timpu' lor liber...JALNIC! cum sa tipi? sa razi? sa imbrancesti fraierii din jur care te suporta FARA SA ZICI MACAR "SCUZA-MA BAI...SUNT PREA PROASTA SI NU-MI DAU SEAMA CE FAC!". Parca erau..nu stiu unde , dar numai pe o suprafata de un metru patrat nu. Am fost calcata in picioare de una care nu stie sa lege 2 cuvinte in propria limba cu botic roz-roz si make up colorat. Erau persoane care zambeau trist si a paguba. Mi-era mie ...oarecum sila..mila sa stau langa ele....Probabil daca le-ar fi dus mintea ar fi realizat ca e spre binele celor din jur..dar si al lor sa se tina de ceva cand autobuzul "pleca din repaus". De unde logica?! De unde gandire practica?! Intr-adevar ceream prea mult. Era cu mult mai interesant ultimu' tip de fond de ten care tine mai mult...si noii adidasi "Nike" super smecheri dupa care ar muri si cel mai mare cocalar [:|] .Ma bufnea rasul numai la auzul cuvintelor "fă! hai fă! fată! " ...dar inceram sa ma abtin si sa nu le zic nimic. Sa tac si sa ma gandesc ca poate , cineva are mila de mine si astea 5 vor cobora la urmatoarea statie fara sa lase in urma vreo dara din parfumul lor dulce si aglomerat....poate erau mai multe..cine stie. In cele din urma pe la mijlocul ultimei lor statii impreuna incep sa se pupe. Si se pupa...si se pupa..si se pupa si rad ca proastele de parca maine nu ar fi alta zi de chin [pt ceilalti], si nu s-ar vedea din nou:acelasi loc, aceeasi ora doar alte haine mult mai sexy si un alt parfum [:))] si cu informatii noi despre diverse chestii . Coboara...ma simt usurata pentru faptul ca nu a trebuit sa deschid gura si sa le explic teoria chibritului...sau s'o rog pe o frumoasa don'soara sa nu am mai calce . Chinul s'a terminat. Sau poate nu .Urca un pusti...un pic rrom si incepe :"taaaaatal nostru care ne....(probabil "esti in ceruri" pentru ca nu am inteles)..daaaane noua astazi (iar o chestie bolborosita) si tot asa . Se auzeau chicoteli ..intorc capul ..si ma uit pe geam . Soarele isi facea din nou loc...deloc timid prin lentilele ochlerilor mei maro cu reflexii verzi . Aspecte obisnuite , pe care sunt sigura ca le observi si tu, mai ales daca mergi cu autobuzul. [:D] .

2 parerea ta:

Anonim spunea...

lol esti rasitsta

flying-without-wings spunea...

nu chiar [:)] poate directa. Nu rasista:)

Trimiteți un comentariu