sâmbătă, 13 februarie 2010 | By: flying-without-wings

Galben!


hey hey ! am fost ascultata!! ma simt atat de mandra de mine! Desi cred ca cineva s-a saturat de mine de a dat vreme frumoasa:))...whatever..pana la urma iar am primit ce am vrut[>:)] si asta ma face sa cred ca totusi..uneori.pot fi chiar foarte convingatoare...Ca tot vorbeam de vreme...azi am inceput sa ma simt cu adevarat bine[:X] stiam eu ca e de la vremea aia ..sa spunem .."afurisita" asta ca sa nu zic "de rahat" :))Stiam eu! Am observat ca si cei din jurul meu se simt bine.Atat de bine incat unor persoane le poti zice orice si nu se supara :)). Azi am aflat o chestie noua:culoarea galbena te face sa te simti mai bine.Dar, cum orice chestie in exces dauneaza graaaav sanataii acel articol[pt k am citi asta intr-o "revista"] mai zicea si ca folosirea in exces a acestei culori face sa'ti apara niste chestii naspa prin intestine:)) cum naiba?! asta nu mai stiu...Culoarea galben poate ajuta la meditare...gandire...invatare si chestie de genu' .Cica se leaga foarte bine cu Yin si Yang ; asta ar fi ceva...oricum cred ca e foarte periculoasa din moment ce are asemene puteri "magice"....cred ca ma voi feri de acum de culoarea asta:)) si asa nu eram inebunita dupa ea. Asa ca fratilor...nu mai folositi GALBEN in exces ca o sa va apara chestii prin burta si nu veti sti de ce ...Acum nu stiu cat e edevarat din toata povestea asta , dar oricum ..ceva adevar o fi.

0 parerea ta:

Trimiteți un comentariu