marți, 23 februarie 2010 | By: flying-without-wings

I'm a survivor!


Buna din nou! Nu stiti cat ma bucur ca sunt din nou in fata tastaturii...! Recent am trecut printr-o situatie destul de neplacuta ..si anume o operatie de apendicita. Sincer, la inceput mi-a fost foarte frica dar cu ajutorul prietenilor am trecut usor peste. Am ajuns exact la capitolul important din acest post , adica MULTUMIRILE.
Nu mi-am inchipuit niciodata ca pot avea atat de multi prieteni! Nu mi-am putut inchipui ca o gasca de colegi se pot oraganiza atat de bine si atat de repede...ca pot infrunta o turma de asistente disperate , intr-o continua goana dupa "plicuri" si cu niste "nu trebuia! dar se rezolva imediat!" mereu pregatite din "politete". Nu stiu cum au facut...si cum au reusit sa intra toti 20..sau cati erau in spital:)) alea au murit de ciuda:)))[sunteti speciali!:*]Nu m-am simtit singura si asta a contat enorm. Le multumesc tuturor pentru incurajari , pentru ca au fost acolo cand chiar aveam nevoie de ei , le multumesc pentru ca exista si pentru ca suntem si vom fi intotdeauna vestitul si capabilul 9 F . Promit ca nu-i voi dezamagi niciodata si voi fi mereu "acolo" pentru fiecare....Nu cred ca ar fi o limita de cuvinte pentru a acoperi intreaga recunostinta. MULTUMESC!MULTUMESC!MULTUMESC!MULTUMESC!MULTUMESC!MULTUMESC!MULTUMESC!MULTUMESC!MULTUMESC!MULTUMESC!..de o mie de ori.
Multumesc Alinei pentru si-a rupt din timpul ei in care putea citi "viata ca o prada":)) si a venit sa si-l petreaca cu o lesinatura moarta de foame:)))) Da, Alina! multumesc ca m-ai facut sa rad pana am cerut calmante pentru ca simteam ca pocneste ceva in mine.Esti prietena mea si te iubesc:* [sa stii ca dupa ce-mi trece te bat daca nu te duci la doctor! :>] Ii multumesc si lui George care, nu-mi era dator cu nimic si care m-a vizitat si el si care a participat impreuna cu Alina la "durerea" mea ;)) George, multumesc !
Multumesc lui Cosmin care si-a respectat rolul de frate mai mare si a stat cu o antipatica ca mine pe patul de spital si care le-a hipnotizat pe "doamnele infiermiere" pentru a-l lasa la reanimare , imediat dupa ce am iesit putin din starea de "aiureala" si vorbeam mai putine tampenii. Scominel merci pentru ca m-ai suportat atat.Ii mutumesc lui Denise care are chef de iesit afara cand eu stau aici si mananc iaurt si zeama de compot:)) Denise-nu esti sanatoasa!Daniel, multumesc pentru ca ai aparut acolo , ca printr-o minune chiar daca te cunosc de foarte putin timp . Ai dovedit inca odata ca tu esti peste tot! . Multumesc Marius ca ti-ai carat prietenii la maternitate si ca ai reusit pana la urma sa ma gasesti =)). Nu stiu ce sa mai spun..m-ati lasat fara cuvinte...Mi-am dat seama ca am prieteni cu adevarat si ca ma pot baza pe ei. VA IUBESC!

1 parerea ta:

Trimiteți un comentariu