vineri, 12 februarie 2010 | By: flying-without-wings

scrisoare


Ma enerveaza vreamea asta ploioasa care nu se hotaraste odata ...."bai ,nene, ninge sau ploua?!..stii ...noi ne-am cam saturat de figurile tale! hotarate-te odata ca incepi sa ne plcitisesti"
Mi-e lene . Pur si simplu mi-e lene sa ma trezesc, sa ma misc , sa respir , sa privesc cerul ,sa dechid ochii , sa vorbesc , sa ma uit la tine..care ma privesti ciudat si nu stiu de ce ...ce ti'am facut?...ai sa spui "nimic" si eu voi ramane cu un gust amar ...si ma voi gandi in continuare la o mie si una de variante....

Nu am mai scris de multicel....si mi'a venit in minte o scrisoare...


"Sunt fata care te priveste din umbra soarelui.Tu nu ma cunosti.Defapt, nici nu ai cum pentru ca nu m'am aratat niciodata.Sunt pedepsita sa te privesc in vis, cand dormi...si chiar si cand cand dorm eu.

Nu stiu de ce tu..m-as intreba de ce eu ..dar cred ca stiu raspunsul: "pentru ca mi-am dorit asta"...mi-am dorit-o cu atata ardoare incat am primit ce-am vrut ...acum nu cred ca ma mai simt la fel de bine la inceput stiind ca nu pot scapa usor de aceasta dorinta.Am impresia ca ma urmaresti , cand .. defapt eu sunt cea care iti numara pasii si se teme ca tu ..in goana ta sa nu iti intorci privirea si sa ma zaresti din greseala si eu sa dispar.

Te pot privi cu o singura conditie-aceea ca tu sa nu ma descoperi...imi va fi greu sa nu rasar macar odata din umbra razei mele , sa-ti apar in cale si sa-ti zambesc. Am descoperit ca imi place mult sa ma uit la tine,pamanteanule, cum iti traiesti viata si cum te bucuri de celelalte lucrui de care eu nu pot avea parte. Am incercat sa miros florile prin tine- si am reusit! Am, incercat sa fac nisipul sa-mi curga printre degete-si am reusit! Am incercat sa rup o frunza...sa prind un fluture , sa fac o gramada de alte lucruri pe care tu le faci in fiecare zi si am reusit si eu! Ma bucur de toate astea cu ajutorul tau. ......am vrut sa mai incerc un singur lucru chiar daca asta ar fi insemnat o ultima privire....am incercat sa te sarut si imaginea s-a spulberat dintr-o data..ca si cum tot ce aveam in fata ochilor era doar un miraj dintr-un desert cand eu eram foarte insetata....As avea o vesnicie sa-ti scriu tot ce am trait prin tine...si tot ce am privit fara ca tu sa stii dar, mi-e teama ca tu nu vei avea timp sa asculti.

Vreau sa stii ca te-am urmarit...fara nici o rautate.Vreau sa stii ca mi-a placut.:)



Eu ,fata din spatele razei de soare."


2 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

ce sweeet :x putin cam prea pline cuvitele pe care le-ai folosit..:D..

Anonim spunea...

Uite asta e poveste ! cool ;)..te perfectionezi..pan la prima :))

Trimiteți un comentariu