vineri, 5 februarie 2010 | By: flying-without-wings

ceva diferit [:)]


..."Inca o carte?!"....sau cel putin asa am crezut cand am inceput sa citesc pentru prima data "Eleganta ariciului" . Am inceput fara tragere de inima,inceput timid,plicitisitor-din totala obligatie.Primele pagini mi s'au parut plictisitoate "De ce ar trebui eu sa citesc destainuirile unei pustoaice mult prea despteapta pentru a trai in lumea asta?"" La ce mi'ar folosi sa stiu ce ocupatii are o portareasa dintr'un bloc de lux?..penibil!"....am citit 20 de pagini..mai sunt pana la 300 si ceva...daca citesc o pagina pe minut mi'ar mai lua inca.." Dar pe masura ce patrundeam in carte mi se parea din ce in ce mai interesanta si captivanta.
Era 9:45 cand am terminat de citit si am simtit cum 2 siruri de lacrimi calde mi'au cazut in palma...Nu stiam de ce . Am invatat ce iti poti gasi un suflet geaman unde nu te astepti..ca el vine de nicaieri.M'am intrebat daca am si eu cu adevarat un suflet geaman.Inca astept un raspuns..sau poate ca nu'mi dau eu inca seama..poate ca sunt prea preocupata sa aflu raspunsul pentru a'mi da seama ca el este chiar in fata mea.
Am invatat ce inseamna cu adevarat NICIODATA ,ca trebuie sa pretuiesti fiecare clipa si sa observi ce este in jurul tau .Am invatat ca nu traiesti degeaba si ca ii ajuti pe cei din jur fara sa realizezi. Imi dau seama ca ipocrizia si absurdul care ne inconjoara sunt dovata a ceea ce SUNTEM si consecinta a ceea ce NU VREM SA FIM, ca numai noi putem schimba viitorul ,modela prezentul si putem invalui trecutul in nepasare.

1 parerea ta:

Anonim spunea...

pai...
referitor la suflete gemene/perche bla bla
fiecarei persoane ii corespund mai multe astfel de suflete. Doar ca in momentul in care gasim unul suntem prea obositit pentru a mai cauta si ne oprim. In cazul unora, in timp, gradul de idealitate se degradeaza si ii "parasim" cu scopul gasirii altuia/alteia.
ceva gen, mai bine e dusmanul binelui

Trimiteți un comentariu