sâmbătă, 6 februarie 2010 | By: flying-without-wings

II) wind of change


****

"Nu am mai simtit asta pana acum..mi se pare ca e o iubire protectoare...vreau ca el sa fie fericit.Indiferent daca fericirea lui e, sau nu alaturi de mine.Eram mai egoista..mai posesiva si mai impulsiva.Ma domina.Simt asta.Cu fiecare privire,zambet aruncat intr-o parte pe care il zaresc fara sa vreau si tresar , imi scade puterea.Simt cum mi se scurg sentimentele cum vointa mea devine mai fragila mai sensibila...inima devine mai ...nu stiu..diferita.Inca imi este greu ca imi dau seama ce se intampla..cum ma transform-cum sufletul meu se schimba.Sper doar ca aceasta schimbare sa nu dureze prea mult..si intr-o zi sa nu ma mai recunosc pentru ca am pierdut sirul schimbarilor.Asta ma sperie cel mai mult.E prima oara cand iubesc si nu pot face nimic sa schimb ceva..totul trebuie sa mearga de la sine...ce nostim!La inceput era obositor...trist..incepe sa imi placa sa fiu eu ,cea din umbra , sa ma bucur "el"...cumva ascunsa fara ca el sa simta asta..fara ca lui sa-i pese ca traiesc si eu si ma hranesc cu zambetele lui. Daca el e fericit si eu voi fi-daca el va zambi ..atunci voi zambi si eu. Cred ca renunt la toate ideile tampite de a incerca sa-l aduc langa mine.Renunt la tot ! Si incep ceva nou...fara regrete,suspine si cuvinte aruncate asupra mea drept consecinta a faptelor mele ...din impuls, la plesneala fara sa ma gandesc prea mult si fara sa le judec urmarile. Promit ca voi zambi . Eu, cea noua in curs de schimbare:)"

****

....A fost inca o parte din continuarea povestii inceputa de mine "Ea" e anonima, iar "El" nu are nume pentru ca nu am gasit nimic destul de sugestiv pentru personalitatea lui.Cert e ca "El" are o personalitate puternica si e diferit de ceilalti .
Sper ca va place.

0 parerea ta:

Trimiteți un comentariu