joi, 28 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

-Paranoia -


hey, salut din nou ! sa zicem ca s-a terminat si amaratul asta se semestru acum ma simt BINE in adevaratul sens al cuvantului 8-> vine vacanta ..chiar daca avem teme la greu..parca ar fi o luna de vacanta dom'le, nu o saptamana!! cu 2 de 1 la interval de cateva saptamani...cat de bine te poti simti?:)) asa si acum sa revenim la ganduri mai pasnice ca m'am cam saturat de "latina" si..chestii de scoala asa... Daca va aduceti aminte..intr'unul din posturile anterioare va sfatuiam sa nu mai mergeti cu autobuzul...deci sa luam povestea de la capat.Poate o sa credeti ca's nebuna.-nu'mi pasa pentru ca eu stiu ce am vazut ..!! Dimineata m'am gandit ca e prea frig sa astept autobuzul si am luat maxi taxi...sa merg linistita si nepipaita pana la scoala...cand ce sa vezi din aceeasi statie ca data trecuta a urcat acelasi domn prezentabil , manierat , aratos, timid....cu cei 7 ani de acasa...[din care nu avea nici macar o saptamana ,chiar daca el.,saracu' avea vreo 40...probabil petrecuti prin alte locuri mult mai interesante] mai pe scurt a uract acelasi tigan imputit si nesimtit caruia nu'i stau mainile in buzunare...ma rog...la inceput mi sa oprit pulsul..stiind ca e la doar cativa metri ce mine si ca ma poate recunoaste..mda tocmai pe mine ..sigur..cine stie cate ca mine sperie el pe zi...?!oricum am tras o sperietura groaznica...pentru a doua oara si daca nu era Nico...cred ca as fi coborat din nou in Tiglina...In rest nu am mai facut nimic..cel putin nu de data asta..cred ce era cam mult [:">]

Pe data viitoare -cand mai am inspiratie

3 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

iiii...am facut si eu ceva bun pentru cineva >:D<...nu te mai las sa te duci singura la scoala PROMIT :*..>:D<..te iubesc :x..

flying-without-wings spunea...

cred si eu ca promiti dupa ce te'am asteptat un sfert de ora :-j ce mai conteaza :)) :*:*:* afursito:))

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

heeey! au fost 20 de minute :))..:">..si eram suparata..era logic ca nu veneam :))..CRED :))..:* :*..da'te'ncolo :* :*..

Trimiteți un comentariu