duminică, 31 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

cum va lua nastere o POVESTE


Buna! Am revenit ...chiar daca initial nu stiu ce sa scriu...m'am gandit ca nu va pot lasa balta in vacanta:) Sincer cred ca scoala e buna si ea la ceva..sau macar atmosfera de acolo...sunt atat de multe lucruri de care sa te plangi...atatea nemultumiri ,revolte si "rascoale" ca'ti vine instantaneu imaginatia...Pe cand in vacanta....nu se intampla mai nimic.O plictiseala continua o viata monotona de elev parasit de soarta...atat doar ca dormi mai mult!
Mi s'a sugerat sa scriu ceva...mai imaginativ:cum ar fi o poveste.Dar pentru o poveste imi trebuie personaje si actiune...Vreau actiune,personaje glume,bancuri ...hohote de ras inabusite de pasii lenti si nehotarati ai unui profesor plictisit de viata sa...Vreau sa imi dea lacrimile la cate o gluma tampita si plina de adevar...intr'un cuvant chiar daca nici mie nu imi vine sa cred,VREAU LA SCOALA!....vreau la scoala doar pentru astea cateva lucruri nesemnificative poate pentru unii...

..ok gata cu plansul de mila.Promit ca ma gandesc la o poveste [:D]

2 parerea ta:

ana spunea...

Dragut blogul!Multa inspiratie la viitoarele postari!

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

mami ai macelarit limba romana [vorba lu' Moisa]...poate o sa mai semnaleze si altcineva asta..si ma refer tot l cnv cu M :))..oricum nu am inteles decat ca vrei la scoala..si sunt de acord..:(..:-<...

Trimiteți un comentariu