miercuri, 27 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

ma revolt si eu aici...degeaba


"FRIG"- e primul cuvant care iti vine in minte cand te uiti pe geam...sau pur si simplu cand deschizi usa la intrare...simti in fior rece-rece care iti acopera chipul ,iti inunda narile iti inroseste obrajii....si multe alte nefericiri pricinuite din cauza vremii..pentru ca asa vrea ea..frate!Am ajuns sa ne simtim iarna ca la Polul Nord si vara ca'n Africa...nimic nu ma e cum a afost lasat de la Mama-Natura sau cum scrie prin carti...asa ca de ce sa le mai citim ,daca tot nu'i nuimic real in ele?! asa ma gandeam si eu....


Hey!Hey si acum ca veni vorba de o alta traznaie...Un cuvant..sau am rog materie..obiect activitate [spuneti'i cum vreti,nu'mi pasa!!]careia eu nu pot sa'i gasesc rostu' e LATINA ..cei care cunosc pot spune ca nu'mi place din anumite motive,dar NU!!NU este asa..mie latina nu mi'a placut niciodata si nici nu cred ca'mi va placea ...nici in cel mai indepartat viitor!! Pur si simplu la ce ne foloseste noua asta...e o limba moarta...disparuta, alungata de pe fata pamantului !! pur si simplu nu exista si punct! pentru ce trebuie noi, muritorii,elevii umili ai acestei societati jaaaalnice sa invatam sa vorbim ..si sa scriem corect gramatical IN LATINA ...probabil ca la sfarsitul scolii pe diploma noastra de limbi straine va fi trecuta..undeva cu litere aurii si scris chirilic LATINA...vom fi oare priviti alftel..."Nu dom'le ..ce ue stiu sa vorbesc latina..cursiv..am un vocabulaaar te da pe spate!"vom face parte din acea clasa-"intelligentsia" daca stim sa traducem un text din romana in latina si invers?!...nu cred! si daca tot chinu' ar fi doar pentru cultura noastra generala...cateva proverbe si niste informatii sumare ar fi mai mult decat suficiente.



post scris cu mainile inghetate,inima in suspans si suflet revoltat!.....


4 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

yep..totally de acord...eih..:))...

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

vorba lu' Tibi, mai bine invatzam Na'vi :)) ca o mai fi un nebun kre sa vorbeasca asta, da' latina..o vorbesti doar cu profa =))..sau cine stie peste 20 de ani la reuniune o sa vorbim in latina =))...

flying-without-wings spunea...

o sa vorbim..era sa zic eu ceva :)) si nici cu profa n'o mai vorbesti mult:-? daca e sa vorbim din punct de vedere temporal:)) asa..daca ne luam dupa aparente...o so vorbeasca si copii nostri tot cu ea=)))oo doamne ! in nici un caz ..nu..nu ma gandesc la asta:))

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

=)))) nu mai am ce zice..:))...

Trimiteți un comentariu