luni, 25 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

restanta:D


.
..ca tot suntem la capitolu' cu bagat-nebagat in seama am uitat de cineva ...trebuie sa'i zic lui Miky ca o iubesc mult pentru faptu ca e colega mea..defapt a noastra si are o imaginatie , de te darama...si scoate niste minuni ..de iti vine s'o iei la fuga uneori...si stai sa te gandesti cum de o persoana atat de cuminte [nu va luati dupa aparente!!]..atat de cuminte si sarguincioasa poate gandi asemeanea lucruri Doamne!...numai ea poate masura lucruri nemasurabile cu ochiul liber si sa stearga toate cuvintele "nepotrivite" dintr'o carte...sa faca prajiturele din care sa nu ne aduca si noua macar una mai...una! Miky...k altfel nu ne mai laudam:))-te tin minte !-ea e singura care poate sa ne acopere pe toti cu ploaia ei colorata ...numai ea poate da "un strat de glos ,va rog!" la rest...si e singura persoana de pe planeta asta ,[sau cel putin asa cred...n'am mai cautat] care are DE TOATE! Miky e multifunctionala:)) te iubesc :*:*:*

2 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

15 cm =]] oh doamne :)) :x si eu o iubeeeesc mult pentru ca ea este si va fi colega mea de banca forever :x..si pentru ca, ea ma punea sa ma uit LA UN ANUMIT LUCRU, ca sa vad k ea are dreptate :))..o iubesc p disperata asta mica :x...

Plo@ie Colorată spunea...

aww..ce dulce descriere! Iti multumesc enorm! si u uita: Miky va iubeste mult mult pe toti!!! :X :*..asa sunt eu..si ma bucur pentru faptul ca ma acceptati (hai ca devin sentimentala :P)

Big hugs si "Jos palaria!"

Trimiteți un comentariu