luni, 25 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

~domino effect~



Ciudat....tot trebuie sa fac eu ceva pana la urma sau macar sa'mi iamginez lucruri care se petrec..si care defapt nu sunt reale!! ....si totusi am ajuns sa platesc cuiva cu aceeasi moneda fara sa'mi dau seama de ceea ce fac...parca nu vreau...e si si viana mea..undeva in spate exista si ceva ce EU am facut gresit la un moment dat...ce ma doare mai mult e ca nu pot demonstra ca si altii gresesc ,sau ca macar sunt un fel de victima...una colaterala ...provocata de propria influenta ametioare impotriva celor din jur, incep sa cred ca este cu adevarat vina mea!numai vina mea! si ca imi merit consecintele -nu ca nu as fi obisnuita sa le suport ...neah!

- "Vrei sa nu mai vin deloc?"
-"....."
-"N'o sa mai vin .."
-"Si ce rezolvi cu asta?"
-"ceva.."
-"tu ce'ai rezolvat cu asta?"
-"tot ceva..."
-"....pa! :*:*"

si STOP! - o luam de la capat..undeva e ceva gresit si nu stiu ce ...

1 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

ce rezolva ma rog?!...:|..sa mor de'l intzeleg...:|..

Trimiteți un comentariu