vineri, 22 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

FRIENDS FOREVER!


....Eu parca scriam...da...m'a uat valu' si am inceput sa'ami aduc aminte de vremurile vechi..defapt de asta vara..de tampenii pe care leam facut impreuna cu Alina...In jur de o ora de ras....care mi'a prins bine.
"E apa prea mare.."(cand ea nu ne ajungea nici pana la genunchi...)"va ia valu'!!" " veniti mai aproape...aduceti salteaua..""-da se sparge de la scoici...!".."aduceti'o la mal....stati fara ea ..nu va duceti mai departe:))" ;"e apa rece..ati inghetat" ;"nu esti sanatoasa?":))"GOGOOOOSI!!VREM GOGOSI!""Andrei da'te din pozaaa!lasa'ne sa facem o poza singure..!";"da' vreau si eu:((..te zic lu' mama..mama nu ma lasa si pe mine....";"mai..faceti si cu el....";"BINE" un bine din'ala silit..."haha!vezi hai sa facem pozeee:)))"amintiri...astea sunt putine ,dar nu m'am putut abtine sa nu vi le impartasesc :D


(P.S -fara emoticonuri nu se putea)

1 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

soooo sweeeeet :x asta imi aduce aminte de vara trecuta...cea mai frumoasa vara din viatza mea...mare :x si multa distractie non-stop cu fetele :x...va iubesc mha..cu ocazia asta vreau sa le multzumesc enorm Cosminei si Andreei pentru acesti ani si acum suntem cu adevarat BFF :x..

Trimiteți un comentariu