vineri, 15 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

de ce va iubesc ?



Vreau sa reusesc incet-incet sa multumesc tuturor persoanelor pe care le iubesc ca exista...sau sa le multumesc ca m'au ajutat sa fiu cum sunt acum :).....Nico- te iubesc mult si'ti multumesc ca nu m'ai lasat singura in primele zile de scoala , ca mi'ai deschis ochii[about-nu dam nume >:) ]ca ne intelegem prin semne...ca imi zici ca nu sunt sanatoasa si ca esti de acord cu mine in legatura cu planul meu pentru 2012:)).Multumesc ca esti un Cupidon de buzunar ;;) ca te chinui si vad pe fata ta cum incerci sa ma minti...pe mine si sa te minti sigura si'ti spun NU TE MAI CHINUI! pentru ca n'o sa tina...:))saru'mana pentru ca sunt un mic erou din povestea ta pe care cred ca n'ai mai continuat'o si pentru ca sunt si eu ceva mic in inima ta >:D<

1 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

>:D< si eu te iubesc pui mic de ghicitoare-n atze >:D<...mereu o sa fiu acolo langa tine >:D<..si o sa ne intzelegm in continuare doar prin semne :* :*..si promit k o sa incerc sa nu ma mai mint singura :))..>:D< te ador..

Trimiteți un comentariu