joi, 14 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

te iubesc pentru ca ....


Alina, te iubesc pentru ca ai fost colega mea de banca in V-VIII si pentru ca m'ai speriat intr'o ora de fizica pentru ca pe tine te'a speriat o musca:)) si pentru ca imi scoti ochii cu acel desen din clasa I pentru ca eram inconstienta si pentru ca l'am aruncat>:)...[cred ca vei face asta pana o sa implinesc 80 de ani] si te iubesc pentru ca imi zici "esti babaloaica " cand chiar am nevoie sa stiu asta=)) si pentru ca m'ai lasat singura o vacanta intreaga cu un ursulet albastru pentru ca erai in Anglia si pentru ca esti prietena mea cea mai buna din toate timpurile ..[asta chiar a sunat ciudat;))]si te iubesc pentru ca stiu ca ma iubesti si tu :) te iubesc acum pentru ca nu a avut timp in gradinita pentru ca erai in tribul advers care nu avea acces la pastele noastre=)) te iubesc pentru ca tocmai m'ai facut "omul lui dumnezeu" si pentru ca esti atat de curioasa si incapatanata ..si pentru ca trebuie sa cedez:D..cateodata..te iubesc pentru ca te iubesc:*

0 parerea ta:

Trimiteți un comentariu