vineri, 15 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

uratanio'!




Gandacule , creca e a "fara numar" oara cand iti spun ca te iubesc:)) din o mie de motive ..si totusi...destul de putine pentru cat poti...esti singurul care m'a facut sa rad cand am luat 1 ...singurul care inventeaza o gramada de tampenii noi si esti un trendsetter in materie de injuraturi=))....mi'ai promis ca o sa ma faci copia ta fidela pana'n'tra XII a ..si astept sa vad rezulate...pana acum am invatat "sa ma doara in fund" :))..sau cel putin incerc:))...te iubesc pentru ca m'ai facut urata si pentru ca m'ai tinut in tensiune spunandu'mi ca ai sa pleci :-s pentru ca ai facut ca de ziua ta sa ninga si pentru ca tot ce se intampla e din vina mea :)).....si pentru ink 1000 de motive pe care nu mile aduc acu' aminte dar ele exista si vor mai fi.te iubesc maai:*:*:*:*>:D<....sper sa ti se inroseasca nasu >:) [adoor poza asta ca doar na' e facuta de mine:>]

3 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

:)) abia astept sa vad copia lu' vlad dintr'a12a :> :)) cum sa nu-l iubesti mah pe asta? :x imi pare rau k nu l-am cunoscut mai bine din generala >:D<..dar il ador :x gandacule :x..

Plo@ie Colorată spunea...

Vlad,stii...tu esti universul clasei noastre...noi suntem planetele ce graviteaza in jurul tau...sau daca iti vine mai bine: tu esti gandacul suprem, iar noi umile insecte :)

Anonim spunea...

:)) good job, Alex
by Teodora

Trimiteți un comentariu