sâmbătă, 16 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

Pentru Modest de la mine ;;)


Modestule...mi'a luat ceva timp sa gasesc ceva indeajuns de reprezentativ pentru tine...M'a bucurat mult ca ai vorbit cu o boboaca debusolata cazuta de pe o alta planeta ..:)) care eram eu...multumesc ca mi'ai adus aminte de prima conversatie intr'o seara de iarna cand ningea cu nemiluita:)) k mi'ai aratat pozele din copilarie si ca nu ma tratezi ca pe o boboaca curioasa:)) ...Mi'a parut nespus de bine ca ti'ai adus aminte cum ma numesc...Stii prea multe ..si poti prea multe si asta ma face putin invidioasa...doar putin:"> [P.S ti'am tinut ambii pumni azi :> ] **poza e orginala si sugestiva ..ce sa mai''defapt e singura care imi era permis s'o pun:)) da' tot e sugestiva;;)

2 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

sugestiva :>...pai..ce-i cu, cutia aia de bere acolo [-(..maiii...nu-i frumos deloc!..ne dai un exemplu' prosti mai Daniel mai...[-(

Plo@ie Colorată spunea...

uhm remarcabil, intr adevar..şi dă-mi voie să fac o precizare: ai uitat de SANDwich-ul din mâna dreaptă :) sau, ca la noi, la Romania, "sendvici", că iar se iau ăstia de mine că am ceva cu "nisipul" :)

Trimiteți un comentariu