luni, 1 martie 2010 | By: flying-without-wings

Martie



Si iata ca veni si mult asteptatul ~1Martie~ pe care nu are rost sa'l prezint asa cum au facut'o si altii inaintea mea gen : "sarbatoare veche..bla bla..cand se ofera martisoare si flori..ca simbol al venirii primaverii...bla bla..".Asta o stitit cu totii dar, important e ce simti cand oferi un martisor : daca il oferi din inima si chiar pui suflet in cele cateva cuvinte pe care ti le pregatesti cu o zi inainte sau daca...zambetul de pe buzele tale e acolo de dragu' traditiei sau mai rau ...din obligatie. Sincer, nu te obliga nimeni sa oferi martisoare [:D] o faci pentru ca asa vrei , asa simti si nu pentru ca " mi'a dat si el/ea anu' trecut :)) sau din cine stie ce alte motive. E 1 Martie si eu stau in casa ....in pat uitandu'ma pe geam fara sa vad nimic decat numai niste blocuri gri , aceleasi blocuri gri pe care le-am vazut si ieri...si luna trecuta, si in zilele geroase din iarna si anul trecut ...si de cate ori n'aveam ce face. Si vre'o patru copaci strambi si plini de frunze uscate...si sa nu uit de bradutul care isi va face veacu' acolo si la vara...si la iarna.... pana se va gandi cineva ca trebuie aruncat , exact la fel cum s'a intamplat si cul cel de acum 2 ani care a disparut de aici ..nu cu mult timp in urma sau care probabil s'a deteriorat atat de rau ca nu'l mai vad..oricum lumea e nepasatoare si nu se gandeste niciodata la ce se intampla cu diferitele chestii dupa ce trece sarbatoarea si febra zambetelor. M'am plictisit atat de rau incat am inceput sa'i critic pe toti sa ma uit in gol mult timp ..in acelasi gol in fiecare zi unde de fiecare data gasesc ceva nou ceva ce nu am vazut ieri..sau cu cateva secunde in urma sau... Imi aduc aminte de ani...trecuti..cu mult in urma anii petrecuti la gradinita cand nu aveam obligatii reguli...prea multe si alte chestii tampite si greu de inteles -era doar joaca - imi aduc aminte cand stateam agata de balcon cu buchetele de flori in mana asteptand balanganindu-ma pe un scaun , asteptand sa ajunga o limba la 9 ..adica pe partea cealalta a ceasului...cu alte cuvinte sa se faca timpul s'o sterg si sa ajung acolo fara sa fie nevoie sa fiu prima si sa ma uit pe geam:)) era amuzant! si acum mi se pare la fel de amuzant . "Va urez o primavara fericita!" Va urez si eu, aceeasi eu de peste ani o primavara fericita dar, fara sa astept sa ajunga o limba a ceasului la 9 :)) O primavara fericita!

0 parerea ta:

Trimiteți un comentariu