miercuri, 24 februarie 2010 | By: flying-without-wings

scrisoare de amor



Am fost provocata...si m'am gandit ca vreti si voi sa radeti putin :D. Lectura placuta!and..Have fun!


Scumpa Getuta,


Sa stii ca din prima zi cand te-am vazut ca veneai de la secere cu sapa in schinare mi s-o inmuiet picioarele.

La momentu' ala am scapat-o pe Steluta din mana si mi so varsat caldarea cu lapte. Fa! Din cauza ta miei luat mintile, fa da frumoasa mai esti!! A doua oara cand ochii tai ca cacaoa de maro au intrat pe poarta la caminu cultural mi so aprins flacara amorului si am vrut sa merg la tine. Mio fo’ greu sati zic ca te iubesc ca nevastamea so pironit pe mine ca ciobanu la oi ca crede ca io ma uit dupa alta.Io iam zis ca nu da ea nu vrea sa ma creada.

Am auzit acuma la televizoru cela de lam luat in primavara ca asta se cheama ca sufar din dragoste . Fa, daca nu imi zaci ceva io ma fac de’la..nemo , memo. Cum so zice si ma tai cu coasa aia care am ascutito la nen’tu Ion.Jur fa, ca io o las pe Nina si ma’nsor cu tine daca muma’ta nu zice nica. Si chiar daca zice fa, mie numi pasa fa ca io te iubesc pe tine.


Fa , astept raspuns repede sa stiu si io ce fac.


"Chestia" este un pamflet- si trebuie tratata caatare :))


0 parerea ta:

Trimiteți un comentariu