luni, 19 iulie 2010 | By: flying-without-wings

..mai departe


Bau! Nu-i asa ca nu te-ai speriat? Stiam eu....-SEC-asta e cuvantul cheie al zilei de azi..al celei de ieri..si de acum vreo doua zile. Si nu am zis-o numai eu.Eu doar am simtit-o alftel.
Mi-e dat sa vin aici si sa palavragesc numai cand simt ca plictiseala si noianul de sentimente rascolite ca hainele din dulapul unei fete...ca un fel de " ce pun azi pe mine?" m-a inconjurat si tinde sa dea afara. Am dat de o mica colectie de muzica veche cu niste versuri pe care cineva chiar le-a gandit atunci cand le-a asternut pe hartie si nu au fost puse acolo doar de dragul hartiei consumate. E drept ca unele mesaje se cam ciocnesc cap in cap si devii si tu confuz..mai confuz decat erai inainte de a le asculta. Ce sa crezi? Asta e dovata faptului ca oamenii gadesc,simt, percep si inteleg totul diferit.
"Plictiseala deprima"; mi-am permis sa folosesc cugetarea pentru ca ce-i drept e cat se poate de adevarata si cand a zis-o , omul era sub perfecta stare pricinuita de plictiseala..bat-o vina!:)) Ne plictisim de noi insine, stam incuiati in propria persoana inchisi ca in niste cochilii fiind siguri ca ceilalti nu ne vad...De parca am fi invizibili.....! Iti poti crea o bariera..intre....tine si.... realitate. Fii sigur ca asta crezi doar tu si ca esti penibil inchizandu-te in tine.Seamana cu ce scrie pe sosele.."viata are prioritate!" doar ca ascunde alte sensuri ale vietii.
Dragute chestiile invatate azi...OPTIMISMUL. Chestia asta pe care ti-o induci sau o ai in sange ajuta...ajuta enorm daca crezi in ea. Evident ca fiecare credem in ceva..odata in viata chiar daca prioritatile se schimba uneori dupa cum bate vantul... De data asta sunt EU...eu si restul.Eu si bariera mea invizibila si protectoare si sentimentul meu de azi -PACE.

0 parerea ta:

Trimiteți un comentariu