joi, 21 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

stii cate trepte'au ramas de urcat?


Salut! Tocmai m'am trezit din somn mult mai limpede si mai lucida decat inainte sa adorm.Si parca ce s-a intamplat dimineata nici nu mai conteaza.Parca nici n'a fost pentru ca nici mie nu imi vine sa cred ce s'a intamplat si mai ales "de ce mie??"dar asta e o alta problema..una care necesita iar GANDIRE -ceea ce am promis ca nu am sa mai fac atat de intens pentru ceva timp;dar...maine e o alta zi de scoala...si.. tot in autobuz ma urc...-cimitir al tineretii mele:))Daca aveti ocazia , nu mergeti cu autobuzul..!!detatii nu va dau ca nu se cuvine, dar nu va urcati in el ..mai ales daca e full....crede'ti'ma pe cuvant
....Mai e putin si se incheie afurisitul asta de semestru...si dupa asta o binemeritata VACANTA ! cea pe care o asteptam cu totii....una fara TEME si fara griji...dar cu siguranta astea sunt doar vise...pentru ca deja avem promise nush' cate carti pentru a ne linisti nu de alta ....
Ceva nou azi? Da....a inceput sa nu'mi mai pese....deloc...sunt doar eu...incerc sa modelez ceva la mine....ma lupt cu timpul si cu personalitatea mea puternica ....cu caracterul meu de persoana incapatanata cu ochelari de cal .....
Cred ca am spus cate putin din toate pentru ziua de azi....afla ca imi este somn din nou...e aproape 20:00 si mi'am terminat temele!!!



BYE
!

0 parerea ta:

Trimiteți un comentariu