marți, 19 ianuarie 2010 | By: flying-without-wings

....confuza...



...poate e de la vreme...poate pentru ca ninge intr'una prea mult,prea alb,prea iute si prea rece pentru a ne bucura de zapada...cand vezi atat alb in jurul tau..atatea drumuri alunecoase si cand te gandesti ca la fiecare pas iti poti rupe gatu' ...cand vezi pe strada babe posomorate si mosi..care poate ies sa'si plimbe potaile mult prea naive pentru a'si dea seama ca "e frig frate! stai in casa si dormi!"...sau pur si simplu ies din casa sa ocupe locul in autobuz...[am fost afurisita la faza asta da' cum fiecare se gandeste la binele lui de ce sa nu incep s'o fac si eu?!] nu poti sa te gandesti oricat de mult ai vrea la ceva mai bun decat atat..si sa nu mai spun ca faci numai tampenii si gandesti prea mult(poate ca sa te incalzesti)..si vorbeste gura fara tine si.....vreau sa se termine cu vremea...cu ideile tampite si cu ..gaditul..Imi aduc aminte de o carte "Vreau sa ma las de gandit"-chiar vreau! incepand de acum promit ca voi gandi mai putin..sau mai rar:)..sau voi incerca:))
Nu am chef de nimic...si cum pericolul de a'mi ..sa spun mai elevat asa..."strica" mediile la sfarsit de semestru si sa dau cu bata in balta pentru ca de' -soarta tine cu mine in sensu asta si daca ne gandim asa... unuii profi ne mai si ajuta...nu imi vine decat sa stau....si parca si de asta imi e lene..ce sa mai vorbesc de invatat...[:-j] ...am scris asta ca o revolta pentru ca stiu ca asta simtiti cu totii...sau oricum majoritatea..:)

2 parerea ta:

cOpil cOlOrat caut xerOx alb-negru spunea...

dah :-j stiu kestia cu stricatu' mediilor...eu nu ma mir..ma asteptam..:)) prea era totul frumos..eih...o sa treaca si zilele astea...si intradevar si eu sunt la fel..fara chef de invatzat si scris..mai ales la ROMANA..:-L...

Bosneaga Mihaela spunea...

fata, trezeste-te, e ziua mea si inca nu m-ai sunat!!!!!!!!!!!!!!doar ai minute cosmote???!!!!

Trimiteți un comentariu